Veelgestelde vragen
  1. Wie kan deze dienst gebruiken?
    Om deze dienst te gebruiken moet u minimaal 18 jaar oud zijn, in Nederland wonen en akkoord gaan met de algemene voorwaarden van de dienst.

    Terug naar boven

  2. Wanneer kan ik contact opnemen met de ledenservice?
    Onze ledenservicevertegenwoordigers zijn 5 dagen per week beschikbaar via e-mail en telefoon. Klik hier of klik op de "Contact" link bovenaan deze pagina voor contactinformatie en openingstijden.

    Terug naar boven

  3. Wat is het gratis nummer van de ledenservice?
    0800 220 0026 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag 09.00 - 18:00)

    Terug naar boven

  4. Wat betekent het "Return Path" logo?
    Winkelen en Sparen is lid van het "Return Path"-certificatieprogramma. Return Path stelt ons in staat om onze communicatie met betrekking tot uw lidmaatschap te monitoren om ervoor te zorgen dat u belangrijke e-mails met betrekking tot uw lidmaatschap ontvangt.

    Terug naar boven

  5. Wat is de betaalmethode IDEAL™?
    iDEAL™ is een betaalmethode gezamenlijk aangeboden door de grootste banken in Nederland. U kunt deze betaalmethode gebruiken wanneer u zich wilt aanmelden voor ons programma. Iedereen met een bankrekening bij één van de deelnemende banken kan gebruik maken van deze betaalmethode. Wanneer u kiest voor betalen via iDEAL™, kiest u voor afhandelen van de betaling door uw eigen bank (o.a. ABN AMRO, ING, Rabobank of SNS Bank). U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Wij informeren u dat bij het gebruik van IDEAL™ €0,01 in rekening wordt gebracht welke niet wordt terugbetaald. Onze Betalings Service Provider, GlobalCollect, zal de iDEAL-transactie namens ons verwerken.

    Bezoek de iDEAL website voor meer informatie: http://www.ideal.nl/betalen/veelgestelde-vragen/

    Terug naar boven