Het Kortingsnetwerk - Veelgestelde vragen
-
Het ontvangen van korting is eenvoudig met Winkelen en Sparen.
Het enige dat u hoeft te doen is inloggen op de Winkelen en Sparen website, doorklikken naar één van de webwinkels die korting aanbieden, en winkelen zoals u normaal gesproken doet.
De korting wordt automatisch gevolgd en overgemaakt naar het bankrekeningnummer zoals vermeld in uw account.
Zodra uw huidige saldo hoger is dan €5 en Winkelen en Sparen de betaling heeft ontvangen van de deelnemende webwinkels, wordt uw tegoed overgemaakt.
Indien u saldo lager is, wordt uw tegoed overgemaakt naar de volgende maand.
U kunt tot maximaal €300 per maand besparen. Korting wordt berekend over het netto aankoopbedrag.
Het netto aankoopbedrag is het totaal door u betaalde aankoopbedrag aan de winkelier van het Kortingsnetwerk minus belastingen, cadeaupapier, verzendkosten, en transactiekosten en eventuele door de winkelier van het Kortingsnetwerk aan te geven posten.
De korting wordt niet verleend in geval de aankoop wordt geannuleerd of de producten worden geretourneerd.
Terug naar boven
-
De meeste kortingen worden binnen 48 uur gecrediteerd. Het is echter mogelijk dat dit proces tot 30 dagen duurt.
Sommige winkeliers van het Kortingsnetwerk zijn in staat om uw aankoop direct te rapporteren zodra
het product wordt verzonden. Sommige winkeliers kunnen uw aankoop echter niet bevestigen tot de
retourneerperiode voor het door u aangeschafte product is verstreken.
Zodra u klaar bent met uw aankoop vraagt het Webloyalty Sàrl ("WL")
een orderbevestiging van de winkelier van het Kortingsnetwerk, zodat we uw account zo snel
mogelijk kunnen crediteren. Zodra de winkelier de aankoopgegevens afrondt, zullen wij u
onmiddellijk een kennisgeving sturen via e-mail en uw accountsamenvatting updaten. Bij het
gebruik van vouchers en speciale aanbiedingen bij een van onze winkeliers van het Kortingsnetwerk,
kunnen we uw kortingen enkel garanderen met het gebruik van vouchers die genoteerd staan op de
website van het Webloyalty programma ("Website"). Vraagt u
zich af wat er is gebeurd met een aankoop van meer dan 30 dagen geleden die niet wordt weergegeven
in uw accountsamenvatting? Neem contact op met de ledenservice via
ledenservice@winkelenensparen.nl
Terug naar boven
-
Elke maand maken wij uw tegoed over voor aankopen geplaatst in de voorafgaande maand. Als uw kortingen echter €5 of minder bedragen, zullen we uw account crediteren op het moment dat de totale kortingen
het bedrag van €5 hebben bereikt. Uw tegoed wordt overgemaat tegen de 15e dag van de volgende maand.
Terug naar boven
-
Wij maken het u gemakkelijk. Klik op de link van het Kortingsnetwerk vanaf de website van het lidmaatschap. U kunt naar winkeliers van het Kortingsnetwerk of producten zoeken met behulp van de zoekfunctionaliteit. U kunt door de categorie die u zoekt bladeren, of u kunt een overzicht van alle winkelierskortingen bekijken. Klik op de winkelier van het Kortingsnetwerk en u zult automatisch uw korting krijgen.
Terug naar boven
-
Uw tegoed wordt uitbetaald op het door u aangegeven rekeningnummer, te vinden op onze website in uw Mijn account- pagina, onder "Betaalmethoden -> Uitbetalingen". Als u geen rekeningnummer hebt
opgegeven zijn wij niet in staat om uw tegoed over te maken en zullen uw kortingen worden overgeheveld naar uw accountsaldo.
Terug naar boven
-
Ja, als u bij het Kortingsnetwerk begint. Indien u niet via het Kortingsnetwerk klikt voordat u de website van de winkelier van het Kortingsnetwerk bezoekt, zult u geen korting ontvangen. (Er zijn ook enkele producten die niet in aanmerking komen voor kortingen - zie hieronder.) Als u klikt via het Kortingsnetwerk en een aankoop doet, en vervolgens elders op het web surft en dan teruggaat naar die winkelier en een tweede aankoop doet, zult u voor uw tweede aankoop geen korting ontvangen. (U moet elke keer dat u op de website van een winkelier winkelt via het Kortingsnetwerk klikken.) Als u gebruik maakt van meerdere vensters op uw browser, moet het venster waarin u winkelt bij de winkelier zijn ontstaan op de website van het Kortingsnetwerk.
Terug naar boven
-
We werken samen met winkeliers van het Kortingsnetwerk om u te voorzien van speciale aanbiedingen en vouchers die u kunt combineren met de kortingen voor maximale besparingen. Wij doen ons best om u te voorzien van een uitgebreide lijst van speciale aanbiedingen en vouchers van winkeliers. Gelieve de pagina met speciale aanbiedingen op onze website of de zoekmachine voor winkeliers te raadplegen voor deze aanbiedingen. Als u ervoor kiest om gebruik te maken van vouchers en speciale aanbiedingen die niet zijn vermeld op de website, kunnen we niet garanderen dat u in aanmerking komt voor een korting op uw aankopen. Het is raadzaam om bij elke winkelier te controleren of zij een dergelijke combinatie toestaan voor speciale aanbiedingen en vouchers die niet vermeld zijn op de website.
Gelieve er bovendien rekening mee te houden dat vouchers en speciale aanbiedingen die vermeld zijn op de website aan verandering onderhevig zijn. Beperkingen kunnen van toepassing zijn. WL probeert om de meest accurate aanbiedingen te presenteren, maar kan geen garanties geven vanwege de tijdgevoelige aard van deze promoties.
Terug naar boven
-
Nee, u kunt geen gebruik maken van online valuta's tijdens het winkelen via het Kortingsnetwerk.
Terug naar boven
-
Nee, u mag geen gebruik maken van MSN Passport tijdens het winkelen via het Kortingsnetwerk.
Terug naar boven
-
Vrijwel elk item dat u koopt via het Kortingsnetwerk komt in aanmerking voor een korting.
Wij kunnen echter geen kortingen geven op belastingen, levering, of een onderdeel van een aankoop die betaald
wordt met vouchers, cadeaubonnen of een krediet bij de winkelier van het Kortingsnetwerk. Elke aankoop
van producten en diensten waarbij de transactie voornamelijk telefonisch is afgesloten komt niet in aanmerking
voor een korting. Bovendien worden alle speciale voorwaarden van een bepaalde winkelier van het Kortingsnetwerk
vermeld op de pagina met details over de individuele winkelier vóór het klikken door de websites van de
winkelier.
Terug naar boven
-
Door te beginnen bij de Website zullen uw aankopen automatisch worden bijgehouden.
Terug naar boven
-
Internet Explorer - v8x - huidige
Firefox - v3.6x - huidige
Safari - v5.x - huidige
Terug naar boven
-
Als u klikt op "Saldo" in de bovenste navigatiebalk kunt u uw samenvatting van transacties en verdiende kortingen bekijken.
Terug naar boven
-
Klik op "Mijn account" in de bovenste navigatiebalk. Op deze pagina kunt u uw huidige profiel bekijken en alle nodige
wijzigingen maken aan uw naam, adres en het rekeningnummer dat u heeft opgegeven om uw tegoed uit te betalen.
Terug naar boven
-
Ga naar het zoekvak onder de bovenste navigatiebalk in de Kortingsnetwerkzone van de Website. Typ de naam van de winkel of het product dat u zoekt in en klik op de "ga"-knop .
Terug naar boven
-
Nee, u moet een inwoner van Nederland zijn om een lid van het Webloyalty programma te zijn en vervolgens lid te worden van het Kortingsnetwerk.
Terug naar boven
-
We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat ons ledenbestand kan genieten van verschillende
goederen en diensten uit
een breed scala aan winkeliers. Als we uw favoriete winkelier niet hebben, of als u een
winkelier aan ons wilt aanbevelen, stuur dan een e-mail naar onze afdeling ledenservice naar:
kortingsnetwerk@winkelenensparen.nl.
Wij zullen er alles aan doen om uw favoriete winkelier aan het Kortingsnetwerk toe te voegen.
Terug naar boven
-
Nee. WL kan geen kortingen geven voor het deel van een aankoop dat betaald wordt met cadeaubonnen, vouchers of certificaten. We kunnen ook geen kortingen geven voor de aankoop van
cadeaubonnen, vouchers of cadeaukaarten.
Terug naar boven
-
Het retourneren van een bestelling is afhankelijk van het retourneerbeleid van de winkelier van
het Kortingsnetwerk bij wie u het product hebt gekocht.
Als u een item retourneert of annuleert, moeten we alle kortingen van die verkoop ongedaan maken.
retouren maken een korting ongeldig. In geval van een omruiling, annuleert de winkelier van het
Kortingsnetwerk de oude bestelling en vervangt deze door een nieuwe. Als dat gebeurt, wordt de
commissie die WL ontvangen heeft van het Kortingsnetwerk ongeldig gemaakt en komt er geen nieuwe
commissie tot stand, aangezien de winkelier van het Kortingsnetwerk de nieuwe bestelling heeft
gecreëerd (wat dus betekent dat de bestelling via het Kortingsnetwerk niet werd voltooid - maar
dat de bestelling rechtstreeks via de winkelier van het Kortingsnetwerk werd gedaan). Daarom
zal de winkelier ons de commissie niet betalen, wat betekent dat we geen korting aan u kunnen
doorgeven.
Om te voorkomen dat u de korting verliest, moet u ervoor zorgen dat alle retourneringen
definitief zijn en geen omruiling omvatten. Laat de winkelier van het Kortingsnetwerk het geld
terugbetalen op uw kredietkaart en plaats vervolgens de bestelling opnieuw via ons om de korting
te ontvangen.
Terug naar boven
-
Ja. Wanneer u bij een van onze winkeliers van het Kortingsnetwerk uw betaling uitvoert, bent u op een zeer veilige verbinding die "Secure Socket Layer (SSL)" heet.
Terug naar boven
-
Cookies zijn tekstbestanden die het een website mogelijk maken om u te herkennen wanneer u terugkeert. Dat betekent dat u niet opnieuw hoeft in te loggen. Cookies die worden gebruikt door WL en door winkeliers van het Kortingsnetwerk zijn veilig en zijn bij de meeste browsers standaard ingeschakeld.
Terug naar boven