Het Kortingsnetwerk - Veelgestelde vragen

  1. Hoe kan ik 10% korting ontvangen bij vele populaire webwinkels?
    Het ontvangen van korting is eenvoudig met Winkelen en Sparen. Het enige dat u hoeft te doen is inloggen op de Winkelen en Sparen website, doorklikken naar één van de webwinkels die korting aanbieden, en winkelen zoals u normaal gesproken doet. De korting wordt automatisch gevolgd en overgemaakt naar het bankrekeningnummer zoals vermeld in uw account. Zodra uw huidige saldo hoger is dan €5 en Winkelen en Sparen de betaling heeft ontvangen van de deelnemende webwinkels, wordt uw tegoed overgemaakt. Indien u saldo lager is, wordt uw tegoed overgemaakt naar de volgende maand.

    U kunt tot maximaal €300 per maand besparen. Korting wordt berekend over het netto aankoopbedrag. Het netto aankoopbedrag is het totaal door u betaalde aankoopbedrag aan de winkelier van het Kortingsnetwerk minus belastingen, cadeaupapier, verzendkosten, en transactiekosten en eventuele door de winkelier van het Kortingsnetwerk aan te geven posten. De korting wordt niet verleend in geval de aankoop wordt geannuleerd of de producten worden geretourneerd.

    Terug naar boven

  2. Hoe snel worden kortingen op mijn account gecrediteerd?
    De meeste kortingen worden binnen 48 uur gecrediteerd. Het is echter mogelijk dat dit proces tot 30 dagen duurt. Sommige winkeliers van het Kortingsnetwerk zijn in staat om uw aankoop direct te rapporteren zodra het product wordt verzonden. Sommige winkeliers kunnen uw aankoop echter niet bevestigen tot de retourneerperiode voor het door u aangeschafte product is verstreken.

    Zodra u klaar bent met uw aankoop vraagt het Webloyalty Sàrl ("WL") een orderbevestiging van de winkelier van het Kortingsnetwerk, zodat we uw account zo snel mogelijk kunnen crediteren. Zodra de winkelier de aankoopgegevens afrondt, zullen wij u onmiddellijk een kennisgeving sturen via e-mail en uw accountsamenvatting updaten. Bij het gebruik van vouchers en speciale aanbiedingen bij een van onze winkeliers van het Kortingsnetwerk, kunnen we uw kortingen enkel garanderen met het gebruik van vouchers die genoteerd staan op de website van het Webloyalty programma ("Website"). Vraagt u zich af wat er is gebeurd met een aankoop van meer dan 30 dagen geleden die niet wordt weergegeven in uw accountsamenvatting? Neem contact op met de ledenservice via ledenservice@winkelenensparen.nl

    Terug naar boven

  3. Wanneer wordt mijn tegoed overgemaakt?
    Elke maand maken wij uw tegoed over voor aankopen geplaatst in de voorafgaande maand. Als uw kortingen echter €5 of minder bedragen, zullen we uw account crediteren op het moment dat de totale kortingen het bedrag van €5 hebben bereikt. Uw tegoed wordt overgemaat tegen de 15e dag van de volgende maand.

    Terug naar boven

  4. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik zo veel mogelijk aan het besparen ben?
    Wij maken het u gemakkelijk. Klik op de link van het Kortingsnetwerk vanaf de website van het lidmaatschap. U kunt naar winkeliers van het Kortingsnetwerk of producten zoeken met behulp van de zoekfunctionaliteit. U kunt door de categorie die u zoekt bladeren, of u kunt een overzicht van alle winkelierskortingen bekijken. Klik op de winkelier van het Kortingsnetwerk en u zult automatisch uw korting krijgen.

    Terug naar boven

  5. Waar gaan mijn kortingen naartoe?
    Uw tegoed wordt uitbetaald op het door u aangegeven rekeningnummer, te vinden op onze website in uw Mijn account- pagina, onder "Betaalmethoden -> Uitbetalingen". Als u geen rekeningnummer hebt opgegeven zijn wij niet in staat om uw tegoed over te maken en zullen uw kortingen worden overgeheveld naar uw accountsaldo.

    Terug naar boven

  6. Worden alle aankopen die ik doe bij een winkelier van het Kortingsnetwerk gecrediteerd door WL?
    Ja, als u bij het Kortingsnetwerk begint. Indien u niet via het Kortingsnetwerk klikt voordat u de website van de winkelier van het Kortingsnetwerk bezoekt, zult u geen korting ontvangen. (Er zijn ook enkele producten die niet in aanmerking komen voor kortingen - zie hieronder.) Als u klikt via het Kortingsnetwerk en een aankoop doet, en vervolgens elders op het web surft en dan teruggaat naar die winkelier en een tweede aankoop doet, zult u voor uw tweede aankoop geen korting ontvangen. (U moet elke keer dat u op de website van een winkelier winkelt via het Kortingsnetwerk klikken.) Als u gebruik maakt van meerdere vensters op uw browser, moet het venster waarin u winkelt bij de winkelier zijn ontstaan op de website van het Kortingsnetwerk.

    Terug naar boven

  7. Kan ik gebruik maken van speciale aanbiedingen en vouchers en toch nog altijd een korting verdienen?
    We werken samen met winkeliers van het Kortingsnetwerk om u te voorzien van speciale aanbiedingen en vouchers die u kunt combineren met de kortingen voor maximale besparingen. Wij doen ons best om u te voorzien van een uitgebreide lijst van speciale aanbiedingen en vouchers van winkeliers. Gelieve de pagina met speciale aanbiedingen op onze website of de zoekmachine voor winkeliers te raadplegen voor deze aanbiedingen. Als u ervoor kiest om gebruik te maken van vouchers en speciale aanbiedingen die niet zijn vermeld op de website, kunnen we niet garanderen dat u in aanmerking komt voor een korting op uw aankopen. Het is raadzaam om bij elke winkelier te controleren of zij een dergelijke combinatie toestaan voor speciale aanbiedingen en vouchers die niet vermeld zijn op de website.

    Gelieve er bovendien rekening mee te houden dat vouchers en speciale aanbiedingen die vermeld zijn op de website aan verandering onderhevig zijn. Beperkingen kunnen van toepassing zijn. WL probeert om de meest accurate aanbiedingen te presenteren, maar kan geen garanties geven vanwege de tijdgevoelige aard van deze promoties.

    Terug naar boven

  8. Kan ik gebruik maken van online valuta's tijdens het winkelen via het Kortingsnetwerk?
    Nee, u kunt geen gebruik maken van online valuta's tijdens het winkelen via het Kortingsnetwerk.

    Terug naar boven

  9. Kan ik MSN Passport gebruiken op het Kortingsnetwerk?
    Nee, u mag geen gebruik maken van MSN Passport tijdens het winkelen via het Kortingsnetwerk.

    Terug naar boven

  10. Komen alle aankopen in aanmerking voor een korting?
    Vrijwel elk item dat u koopt via het Kortingsnetwerk komt in aanmerking voor een korting. Wij kunnen echter geen kortingen geven op belastingen, levering, of een onderdeel van een aankoop die betaald wordt met vouchers, cadeaubonnen of een krediet bij de winkelier van het Kortingsnetwerk. Elke aankoop van producten en diensten waarbij de transactie voornamelijk telefonisch is afgesloten komt niet in aanmerking voor een korting. Bovendien worden alle speciale voorwaarden van een bepaalde winkelier van het Kortingsnetwerk vermeld op de pagina met details over de individuele winkelier vóór het klikken door de websites van de winkelier.

    Terug naar boven

  11. Hoe weet ik dat WL mijn aankopen bijhoudt terwijl ik winkel?
    Door te beginnen bij de Website zullen uw aankopen automatisch worden bijgehouden.



    Terug naar boven

  12. Welke browsers worden op het moment door het Kortingsnetwerk ondersteund?
    Internet Explorer - v8x - huidige

    Firefox - v3.6x - huidige

    Safari - v5.x - huidige

    Terug naar boven

  13. Hoe krijg ik toegang tot mijn transactiegeschiedenis?
    Als u klikt op "Saldo" in de bovenste navigatiebalk kunt u uw samenvatting van transacties en verdiende kortingen bekijken.

    Terug naar boven

  14. Hoe kan ik mijn accountgegevens updaten?
    Klik op "Mijn account" in de bovenste navigatiebalk. Op deze pagina kunt u uw huidige profiel bekijken en alle nodige wijzigingen maken aan uw naam, adres en het rekeningnummer dat u heeft opgegeven om uw tegoed uit te betalen.

    Terug naar boven

  15. Hoe kan ik zoeken naar een winkelier van het Kortingsnetwerk of een product?
    Ga naar het zoekvak onder de bovenste navigatiebalk in de Kortingsnetwerkzone van de Website. Typ de naam van de winkel of het product dat u zoekt in en klik op de "ga"-knop .

    Terug naar boven

  16. Kan ik het Kortingsnetwerk gebruiken als ik niet in Nederland woon?
    Nee, u moet een inwoner van Nederland zijn om een lid van het Webloyalty programma te zijn en vervolgens lid te worden van het Kortingsnetwerk.

    Terug naar boven

  17. Wat als de winkelier die ik wil niet wordt aangeboden in het Kortingsnetwerk ?
    We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat ons ledenbestand kan genieten van verschillende goederen en diensten uit een breed scala aan winkeliers. Als we uw favoriete winkelier niet hebben, of als u een winkelier aan ons wilt aanbevelen, stuur dan een e-mail naar onze afdeling ledenservice naar: kortingsnetwerk@winkelenensparen.nl. Wij zullen er alles aan doen om uw favoriete winkelier aan het Kortingsnetwerk toe te voegen.

    Terug naar boven

  18. Komen cadeaubonnen in aanmerking voor een korting?
    Nee. WL kan geen kortingen geven voor het deel van een aankoop dat betaald wordt met cadeaubonnen, vouchers of certificaten. We kunnen ook geen kortingen geven voor de aankoop van cadeaubonnen, vouchers of cadeaukaarten.

    Terug naar boven

  19. Wat als ik een bestelling wil retourneren of annuleren?
    Het retourneren van een bestelling is afhankelijk van het retourneerbeleid van de winkelier van het Kortingsnetwerk bij wie u het product hebt gekocht. Als u een item retourneert of annuleert, moeten we alle kortingen van die verkoop ongedaan maken.

    retouren maken een korting ongeldig. In geval van een omruiling, annuleert de winkelier van het Kortingsnetwerk de oude bestelling en vervangt deze door een nieuwe. Als dat gebeurt, wordt de commissie die WL ontvangen heeft van het Kortingsnetwerk ongeldig gemaakt en komt er geen nieuwe commissie tot stand, aangezien de winkelier van het Kortingsnetwerk de nieuwe bestelling heeft gecreëerd (wat dus betekent dat de bestelling via het Kortingsnetwerk niet werd voltooid - maar dat de bestelling rechtstreeks via de winkelier van het Kortingsnetwerk werd gedaan). Daarom zal de winkelier ons de commissie niet betalen, wat betekent dat we geen korting aan u kunnen doorgeven.

    Om te voorkomen dat u de korting verliest, moet u ervoor zorgen dat alle retourneringen definitief zijn en geen omruiling omvatten. Laat de winkelier van het Kortingsnetwerk het geld terugbetalen op uw kredietkaart en plaats vervolgens de bestelling opnieuw via ons om de korting te ontvangen.

    Terug naar boven

  20. Zijn mijn transacties veilig via het Kortingsnetwerk?
    Ja. Wanneer u bij een van onze winkeliers van het Kortingsnetwerk uw betaling uitvoert, bent u op een zeer veilige verbinding die "Secure Socket Layer (SSL)" heet.

    Terug naar boven

  21. Wat zijn "cookies" en hoe kan ik deze inschakelen?
    Cookies zijn tekstbestanden die het een website mogelijk maken om u te herkennen wanneer u terugkeert. Dat betekent dat u niet opnieuw hoeft in te loggen. Cookies die worden gebruikt door WL en door winkeliers van het Kortingsnetwerk zijn veilig en zijn bij de meeste browsers standaard ingeschakeld.

    Terug naar boven